دیوار خزه ای - An Overview

Wiki Article

سبک سلطنتی هالیوود یکی از نامحدودترین (ازنظر زمانی) و درعین‌حال جذاب‌ترین سبک‌های طراحی داخلی است که به‌خوبی با عناصر هنر دکو و سیاه‌وسفیدهای براق ادغام‌شده است.

این موضع بیانگر آن است که تا چه حد سبک درکوراسیون مدرن در زندگی آن‌ها نفوذ پیدا کرده و جایگاه ویژه‌ای به خود اختصاص داده است. علت استفاده از تکنولوژی‌ها و سبک مدرن در این کشور نیز کاملاً جنبه تمایز با سایر نقاط دنیا را داشته؛ چرا که تا دهه هشتاد میلادی این کشور کاملاً سنتی و کلاسیک پیش رفته و نگاهی از مدرنیته در آن جریان نداشته است.

سقف آشپزخانه‌ها در گذشته به دلیل خروج گازها و دمای این محیط به شکل گنبدی شکل بود و یا در مرکز آن سوراخی برای این منظور تعبیه شده بود. اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی‌های کاربردی، ابزارها به کمک آشپزخانه‌ها آمدند. پش از این تغییرات سوراخ‌های سقف برداشته شده و سقف این فضاها مانند سایر نقاط خانه شد.

هدف این کار جلوگیری از خسته‌کننده و یکنواخت شدن فضای خانه است.

در این سبک‌ها پرده‌ها وارد گود شده و نقش خود را برای تکمیل پنجره‌ها شروع به بازی می‌کنند. پرده‌های چنین پنجره‌هایی نیز از سیستم‌های مدرن کمک می‌گیرند و کمتر کسی است که پرده‌های عادی و نرمال در دکوراسیون به سبک مدرن استفاده کند.

قهوه‌ای از دیگر رنگ‌های پرطرفدار است که به دلیل تیره بودن، خصوصاً برای مبلمان انتخاب مناسبی است.

رنگ‌های روشن و الهام گرفته از اقیانوس مثل آبی‌ها، سبزها و هلویی سیر را انتخاب کنید.

تختخواب نوزاد باید چگونه باشد؟

این‌ها می‌توانند هر چیزی باشند درهرصورت کنار همدیگر به‌خوبی کاربرد دارند!

عناصر طراحی داخلی سبک سنتی را با عوامل خانه‌های روستایی مرتبط می‌سازد.

باید لوازم را با ترکیب رنگ، اندازه درست و کاربری صحیح انتخاب کرد تا دکوراسیونی بی‌نقص و تمیز داشت.

از سمت دیگر اگر نشیمن مدرن را بخواهیم با سبک کلاسیک تلفیق کنیم کار سختی نخواهد بود. به این نوع سبک‌ها که در بحث طراحی دکور، نئو مدرن می‌گویند، سبک مدرن با سبک‌های دیگر ترکیب شده و یک حالت متفاوت به وجود خواهد آمد. الگوی مشخصی که بتوان از آن با نام کلاسیک – مدرن نام برد وجود ندارد؛ این موضع بیشتر به طرز فکر طراح ?????? ????????? ??? ??? و خلاقیت‌های افراد بستگی داشته و با توجه موارد دیگر یک حالت متفاوت و متمایز خواهد بود.

اگر مبلمان متنوع و ایده‌های چیدمان زیبا را در نظر دارید.

این موضوع به‌خصوص هنگامی اهمیت می‌یابد که مثلاً پس از ازدواج یا نقل‌مکان به یک‌خانه‌ی بزرگ‌تر به دنبال تلفیق سبک‌های طراحی داخلی باشید.

Report this wiki page